Monday, April 19, 2010

Musim Bunga



Salam..

dah lame aku tak update blog aku neh..
jarang-jarang menulis di dalam blog..
sebab banyak di facebook,plus aku malas menulis..


sekarang tengah demam peperiksaan..semuanya tengah gila-gila study..
tapi lain sikit di tempat aku neh..
tiba-tiba sahaja ada musim bunga..
dahlah cantik-cantik semuanya..





ada yang berwarna merah,
ada yang berwarna biru,
ada yang berwarna hijau,
ada yang berwarna kuning,
ada yang berwarna putih..

namun ia tetap bunga..

budak2 photographer semakin ramai di Universiti Malaysia Sabah ni,
semalam masa aku lalu di kawasan banyak pokok bunga,
sangat ramai yang sedang mengambil shoot.
macam ada pesta pulak.

kalau time tengahari tu tak best nak feeling..
cuba datang petang jam 5,
pergh...siot....
tapi takdelah sesiot musim bunga sakura di jepun..
hahahaha..

sangat best,sebab buat pertama kalinya aku tengok benda-benda macam ni..
tambah-tambah di Kota Kinabalu ni,
bukannya beriklim seperti Jepun.
dan aku teringin utk menikmati musim bunga sakura..
fiu..fiu..fiu...fiu..fiu...

No comments:

Post a Comment